Misyonumuz, hizmet verdiğimiz her alanda kendimizi geliştirerek müşteri memnuniyetini göz önünde bulundurarak, EN İYİSİ’ olmaktır.

“En iyisi” olmak için;

  • Müşteri tarafından tercih edilen ve müşterilerinin memnuniyetini sağlamış,
  • Çevresine duyarlı, sosyal sorumluluk bilincinde etkin, etik yasalara saygılı,
  • Referans olarak anlatılan,bir şirket olmaktır.

Bu hedeflerimize ulaşabilmek için ilkelerimiz;

  • Müşterilerimize hizmet kalitemizle birlikte değerlendirildiğinde rekabetçi ürünler sunmak,
  • Satış öncesi ve sonrası hizmette hızlı olmak,
  • Daima ulaşılabilir olmak,
  • Her zaman ve her alanda en iyiyi sunabilmek için yaratıcı ve yenilikçi düşünmek,
  • En son teknolojiyi kullanmak ve böylece güven duyulan bir şirket olmaktır.

Seren Sigorta, inovatif yapısı ile sigortacılık sektöründe birçok yeniliğe imza atmış ve atmaya devam etmektedir. Bu yeniliklerden en önemlisi “Müşteri Odaklı Hizmet” organizasyonudur. Müşterilerimizin temel alındığı bu organizasyon yapısı da doğal olarak koşulsuz müşteri memnuniyeti sağlayacak sorumluluk ve bilinçle donatılmıştır.

Operasyonel Mükemmellik” yaklaşımımız çerçevesinde müşterilerimize en kaliteli ve hızlı hizmeti sunabilmek için entegre “Çoklu Kanal Yönetimi” inovatif bir model olarak benimsenmiştir.